Polityka prywatności

INFORMACJA O TZW. COOKIES i O PRZETWARZANIU TWOICH DANYCH OSOBOWYCH:

Od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). W związku z tym, potrzebuję Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. 
Zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 6 lipca 1982r. o radcach prawnych (Dz.U. 1982 nr 19 poz. 145) istota zawodu radcy prawnego polega na świadczeniu pomocy prawnej. Świadczenie pomocy prawnej zakłada przetwarzanie danych osobowych, w tym zarówno klientów, jak i danych osobowych osób trzecich przekazanych przez klienta, oraz zebranych z innych źródeł na potrzeby wykonania usługi.

Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat polityki prywatności: 

Polityka prywatności – służy jako pomoc w zrozumieniu, jakie dane zbieram i w jakim celu, oraz do czego je wykorzystuje. Poprzez korzystanie ze strony www.jakubnapora.pl wyrażasz zgodę na używanie ciasteczek zgodnie z polityką prywatności. Użytkowniku jeśli nie zgadasz się na używanie ciasteczek, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej lub zrezygnować z używania niniejszego serwisu. Szczegółową informację na temat plików cookie i ich funkcjonowania znajdziesz poniżej.

1. Serwis internetowy www.jakubnapora.pl przetwarza wyłącznie dane:

a) zawarte w plikach „cookie/ciasteczka” w związku z poruszaniem się użytkowników po stronach niniejszego serwisu (blog), w celu dostosowania zawartości strony internetowej do indywidualnych preferencji użytkowników, optymalizacji korzystania ze strony internetowej, oraz analizowania ruchu na stronie pozostających w związku ze świadczeniem pomocy prawnej w ramach wykonywanego zawodu przez radcę prawnego, to jest w celu występowania w imieniu klienta przed urzędami, sądami, udzielania porad prawnych, opracowywania projektów aktów prawnych, wykonywania umowy z klientem.

b) w przypadku wysłania do radcy prawnego przez użytkownika/klienta lub ewentualnie przez radcę prawnego do użytkownika/klienta kancelarii w formie elektronicznej (e-mail lub poprzez formularz kontaktowy zamieszczony na stronie internetowej) za uprzednim wyrażeniem przez niego zgody – informacji pozostających ze świadczeniem usług prawnych przez radcę prawnego: imienia, nazwiska, danych kontaktowych, informacji koniecznych do świadczenia pomocy prawnej, to jest w zakresie różnych rodzajów informacji w zależności od charakteru udzielanej pomocy prawnej, oraz w zakresie przechowywania i wysyłania dowodów księgowych.

2. Administratorem Twoich danych jest: Jakub Napora, adres: Kancelaria Radcy Prawnego przy ul. Kazimierza Wielkiego 25, 32-700 Bochnia.

3. Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:

a) prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania ich kopii,

b) prawo żądania sprostowania swoich danych,

c) prawo do usunięcia danych,

d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych,

f) prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane dane.

g) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.

4. W przypadku uzyskania przez użytkownika od administatora niniejszego serwisu możliwośći opublikowania komentarzy do artykułów zamieszczanych na przedmiotowej stronie – każdy użytkownik ma prawo do zmiany lub usunięcia wszelkich zamieszczonych przez niego danych na przedmiotowej stronie. W przypadku pytań lub problemów proszę o kontakt ze administratorem danych, wysyłając informację na adres: kancelaria@jakubnapora.pl.

II. Poziom ochrony przed cookies ustawia się w każdej przeglądarce:

1. "Cookies” – to niewielkie pliki zapisywane i przechowywane na twoim urządzeniu, podczas gdy przeglądasz strony w Internecie. Ciasteczko zazwyczaj zawiera nazwę strony internetowej, z której pochodzi czas jego istnienia oraz przypadkowo wygenerowany unikalny numer służący do identyfikacji przeglądarki, z jakiej następuje połączenie ze stroną internetową. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. „Cookies” zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

2. Poziom ochrony przed cookies – można ustawić w swojej przeglądarce internetowej – aż do całkowitego blokowania plików cookies. Zwiększa to poziom bezpieczeństwa i ochrony danych, ale może także uniemożliwiać niektóre funkcje, np. zalogowanie się na konto pocztowe.

3. Jak zmienia się ustawienia w najbardziej popularnych wyszukiwarkach:

Google Chrome

Trzeba kliknąć na menu (w prawym górnym rogu), zakładka Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane. W sekcji „Prywatność” trzeba kliknąć przycisk Ustawienia treści. W sekcji „Pliki cookie” można zmienić następujące ustawienia plików cookie:

Usuwanie plików cookie

Domyślne blokowanie plików cookie

Domyślne zezwalanie na pliki cookie

Domyślne zachowywanie plików cookie i danych stron do zamknięcia przeglądarki

Określanie wyjątków dla plików cookie z konkretnych witryn lub domen

Internet Explorer 6.0 i 7.0

Z menu przeglądarki (prawy górny róg): Narzędzia > Opcje Internetowe > Prywatność, przycisk Witryny. Suwakiem ustawiamy poziom, zmianę zatwierdzamy przyciskiem OK.

Mozilla Firefox

Z menu przeglądarki: Narzędzia > Opcje > Prywatność. Uaktywnić pole Program Firefox: „będzie używał ustawień użytkownika”.

O ciasteczkach (cookies) decyduje zaklikanie – bądź nie – pozycji Akceptuj ciasteczka.

Opera

Z menu przeglądarki: Narzędzie > Preferencje > Zaawansowane.

O ciasteczkach decyduje zaznaczenie – bądź nie – pozycji Ciasteczka.

Safari

W menu rozwijanym Safari trzeba wybrać Preferencje i kliknąć ikonę Bezpieczeństwo. Tu wybiera się poziom bezpieczeństwa w obszarze ,,Akceptuj pliki cookie”.

III. Zastrzeżenia prawne w zakresie materiałów opublikowanych w serwisie:

Materiały publikowane na mojej stronie internetowej są dostępne nieodpłatnie i zostały zamieszczone wyłącznie w celu informacyjnym. Żadna z publikowanych informacji znajdujących się na tej stronie internetowej nie stanowi porady prawnej jak również opinii prawnej. Osoby zainteresowane uzyskaniem pomocy prawnej lub szczegółowych informacji w zakresie zawartych informacji na tej stronie proszone są kontakt z kancelarią. Stan faktyczny każdej sprawy jest, co do zasady zupełnie inny, toteż każda sprawa klienta rozpatrywana musi być indywidualnie. Zatem znalezione w sieci internet lub na tej stronie rozwiązanie nie zawsze może być zastosowane do Twojej konkretnej sytuacji faktycznej. Ponadto, brak wyczerpującej informacji na tej stronie, brak dokonania jej aktualizacji, czy też błędna interpretacja określonych przepisów prawnych w oparciu o materiał zamieszczony w sieci internet może nie tylko skomplikować lub pogorszyć Twoją sytuację, ale narazić Cię na niepotrzebne koszty procesowe, a nawet wpłynąć na niekorzystne rozstrzygnięcie sporu, na przykład przed sądem powszechnym lub organem administracyjnym.